Doprava a platba

Doručení zboží z internetového obchodu Speciální Zahradnictví v rámci České republiky je možný několika přepravními společnostmi. Zásilkovna CZ, hmotnost balíku do 5 kg. GLS Obchodní balík, hmotnost zásilky do 40 kg, Česká Pošta - Balík do ruky nebo Balík na poštu, hmotnost zásilky do 30 kg. PPL Soukromý balík, hmotnost zásilky do 50 kg. Doručení nadrozměrných zásilek zajišťuje společnost PPL paletovou přepravou.

Pro doručení zboží na Slovensko využíváme přepravní společnost  Zásielkovňa SK, hmotnost balíku do 5 kg a  GLS Czech Republic, která nabízí službu GLS Euro obchodní balík, hmotnost zásilky do 50 kg.  Maximální rozměr zásilky: 200 centimetrů na délku, 80 centimetrů na šířku 60 centimetrů na výšku. Kombinace délky a obvodu balíku může být maximálně tři metry. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší strana. 

Řádně a kvalitně zabalená zásilka je zárukou doručení nepoškozeného zboží. Proto křehké zboží balíme zvlášť do bublinkové fólie, všechny zásilky pak balíme do pevných papírových krabic a následně do černé smršťovací fólie. Adresa odesílatele je na zásilkách uváděna jako soukromá osoba: Radek Tichý, Havlíčkova 178/2, 26601 Beroun.

Veškeré přepravní služby se řídí aktuálním ceníkem jednotlivých dopravců. Ceny poštovného se liší dle hmotnosti a rozměrů zásilek. Aktuální ceník jednotlivých přepravců naleznete níže, kliknutím na podtržený název přepravní služby. Při nákupu zboží nad 5000 kč je poštovné zdarma, balné neúčtujeme.

DOPRAVA ZBOŽÍ

Osobní vyzvednutí

Zboží si můžete vyzvednout osobně na naší prodejně v Havlíčkově ulici 178/2 v Berouně. Zboží bude připraveno k odběru nejpozději do 3 pracovních dnů od Vaší objednávky. O dostupnosti zboží Vás budeme informovat e-mailem. Při odběru zboží je nutné mít s sebou námi zaslanou objednávku nebo proformafakturu, urychlí to proces vydání objednávky.

Při osobním odběru není možné platit platební kartou. 

Zásilkovna - Doprava v rámci poboček Z-Point

Doručení do 24 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. E-mail a SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. Příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení na pobočku Z-Point - výdejní místo. Řidič na základě objednávky doručí zásilku na vybranou Partnerskou provozovnu. Příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky, kterou si vyzvedne v otvíracích hodinách Partnera. Úložní doba zásilky je 7 dní. Maximální hmotnost jedné zásilky 5 kg. Délka zásilky nesmí překročit 70 cm. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky nesmí překročit 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30 cm). Dobírku nelze uhradit platební kartou.

GLS - Obchodní balík

Doručení v rámci České republiky do 24 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. E-mail a SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. Maximální hmotnost jedné zásilky 40kg. Délka zásilky nesmí překročit 300 cm. Dobírku lze uhradit platební kartou.

GLS - Euro obchodní balík

Doručení v rámci Slovenské republiky do 48 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. E-mail a SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. Maximální hmotnost jedné zásilky 50kg. Délka zásilky nesmí překročit 300 cm.

Česká pošta - Balík na poštu

Doručení do 24 - 48 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. E-mail a SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. Podmínkou pro odeslání Balíku Na poštu je vyplnění kontaktních údajů na adresáta – mobilní telefon. Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám, úložní doba zásilky je 7 dní. Maximální hmotnost jedné zásilky 30 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 240 cm.

Česká pošta - Balík do ruky

Doručení do 24 - 48 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. E-mail a SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. V případě, že zákazník není přítomen na uvedené adrese, doručovatel nechá výzvu o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty, úložní doba zásilky je 7 dní. Maximální hmotnost jedné zásilky 30 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 240 cm.

PPL - Soukromý balík

Doručení do 24 hod. od předání zásilky přepravní společnosti. SMS avizo o převzetí a doručení zásilky. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací!!! Maximální hmotnost jedné zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 200 cm. Dobírku lze uhradit platební kartou.

Ceny poštovného účtujeme podle aktuálních ceníků přepravních společností

 PLATBA ZBOŽÍ

Zákazníci z České Republiky:

  • Hotově při osobním odběru
  • Hotově nebo platební kartou (kartou pouze při výběru přepravní společnosti GLS a PPL)
  • Převodem na účet

Zákazníci ze Slovenské Republiky:

  • Převodem na účet

Platbu převodem proveďte na základě platebních údajů, které najdete ve spodní části objednávky. Pokyny k provedení platby obdržíte informačním emailem. Při zadávání příkazu věnujte prosím zvýšenou pozornost částce (v žádném případě částku nezaokrouhlujte) a variabilnímu symbolu (číslo objednávky), který je nezbytný pro urychlené identifikování platby. Špatně vyplněné, nebo neúplné údaje oddalují odeslání zásilky. Fakturu obdržíte jeden pracovní den před dodáním zboží jako e-fakturu emailem. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Zboží v žádném případě neodesíláme před fyzickým připsání peněz na náš účet. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku, nebo její příslušnou část Vám po dohodě vrátíme zpět na účet.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat, zda je obal zásilky nepoškozený. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

Jak postupovat když:

  •  je přijaté zboží poškozené


Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti. Dopravce odveze zboží zpět dodavateli. V takovém případě prosíme také o kontaktování naší firmy na tel. +420 606 522 314. Rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit a poradíme Vám nejrychlejší způsob vyřízení reklamace. Doporučujeme také při rozbalování pořizovat fotozáznam způsobu balení a výplně balíku. Pokud bude zboží poškozeno, uchovejte pro reklamační řízení všechny obaly a polepky balíku.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce Česká pošta, trvejte na sepsání zápisu o poškození balíku na pobočce pošty, která Vám balík doručovala. Pro urychlení vyřízení reklamace nám můžete zaslat oskenovaný zápis. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci, zašleme Vám buď nové zboží, nebo dle dohody vrátíme peníze na Váš účet.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce PPL, nahlaste poškození telefonicky na linku přepravce a zašlete mu fotodokumentaci poškození a způsobu balení. Přepravce sám vyhotoví zápis o reklamaci a informuje nás. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci zašleme Vám nové zboží, nebo dle dohody vrátíme peníze na Váš účet. Následující kroky už vyřešíme sami s dopravcem.

Poškozené zboží doporučujeme nahlásit dopravní společnosti nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky od dopravce. Na pozdější oznámení poškozené zásilky nebude brán zřetel a výměna či vrácení zboží po uplynutí této doby již nebude z naší strany možná.

  • zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu


Přestože proces balení a kompletace zásilek prochází třístupňovou kontrolou, může ve vyjímečných případech dojít k selhání lidského faktoru. V žádném případě se nejedná o záměr. Pokud se stane, že obdržíte nekompletní zásilku nebo Vám bylo doručeno jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte nás prosím na tel. +420 606 522 314 nebo internetové adrese: info@specialnizahradnictvi.cz. Neprodleně provedeme kontrolu a podnikneme kroky k odstranění nedostatků. Při porovnávání zboží v zásilce se prosím neřiďte obrázky v katalogu zboží, ale popisem výrobku, neboť výrobci velmi často mění obaly.